Zatytułowana "21 Rue Saint-Guillaume" inspirowana jest kultowym adresem KARL LAGERFELD Maison w Paryżu. Zabytkowy budynek jest uważany za serce i duszę marki; mieściło się w nim biuro i studio Karla Lagerfelda, w którym przez całą swoją wspaniałą karierę tworzył niezliczone kolekcje.

W kampanii bierze udział uznana modelka Mariacarla Boscono, wieloletnia przyjaciółka i muza Karla Lagerfelda. Obaj po raz pierwszy spotkali się na początku lat 90. i przez lata nawiązali bliską przyjaźń. "Współtworzenie tej kampanii jest dla mnie bardzo emocjonalne, ponieważ byłam bardzo blisko Karla", mówi Boscono. "Przez lata robiłam z nim wiele zdjęć i zawsze dużo się śmialiśmy. Mam w pamięci wszystkie te wspomnienia. Mam nadzieję, że ta kampania jest dla niego pięknym hołdem, ponieważ wszystko, co robię teraz, jest w jego umyśle."

Kampania została sfotografowana w Paryżu przez Chrisa Collsa, a stylizowana przez wizjonerkę mody Carine Roitfeld, doradczyni stylów Maison KARL LAGERFELD. "Karl uwielbiał ruch artystyczny Bauhaus" - mówi Roitfeld. Czyli wszystko co bardzo surowe, bardzo trzeźwe i idealne. To wszystko, co Karl lubił. To proste, ale nie nudne. To streetwear z nutą paryskiego szyku".

Kolekcja Wiosna 2020 oferuje odważne blokowanie kolorów, kształty graficzne i wyraźną typografię. Karl Lagerfeld wyobraził sobie kolekcję celebrującą styl Bauhaus - jeden z jego najbardziej lubianych okresów i ruchów artystycznych. Wyrafinowane, ale młodzieńcze wzory mają mocne linie i sylwetki, a popowe kolory podstawowe łączą się z prostymi kształtami. Akcesoria nadal na nowo definiują kwintesencję  KARL LAGERFELD, z wyrazistymi torebkami inspirowanymi Bauhaus.

Kliknij, aby przeglądać produkty KARL LAGERFELD dostępne w naszym sklepie