Jesteś tutaj:Strona główna Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zdjęcia oferowanych przez nas produktów były jak najwyższej jakości oraz oddawały rzeczywisty wygląd produktów, a opisy tworzymy jak najbardziej szczegółowo. Jeśli jednak z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań to masz prawo do bezpłatnego zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki.

Adres do zwrotów: AM Studio, ul. Rynek 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski

Procedura zwrotu krok po kroku

  1. Przygotuj etykietę zwrotną dołączoną do paczki i wypełnij dołączony do paczki formularz odstąpienia od umowy
  2. Spakuj paczkę wraz z otrzymaną zawartością (produkty, dowód zakupu, formularz odstąpienia od umowy). Zwracany towar najlepiej zapakować do tego samego kartonu, w którym został dostarczony lub innego o podobnych parametrach - w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
  3. Wejdź na stronę DHL i wprowadź 11-cyfrowy numer przesyłki z etykiety zwrotnej oraz wybierz sposób nadania przesyłki. Możesz umówić kuriera pod odbiór paczki lub nadać w punkcie DHL (są to m.in. sklepy Żabka, Freshmarket, stacje beznynowe Shell, salony prasowe Inmedio). Sprawdź tutaj, gdzie znajduje się Twój najbliższy punkt.
  4. Naklej etykietę zwrotną na paczkę. Jeśli korzystasz z tego samego kartonu pamiętaj o przyklejeniu nowej etykiety w miejsce starej. Jeśli zwracasz w jednej paczce produkty z kilku zamówień pamiętaj o przyklejeniu tylko jednej etykiety (resztę umieść w środku paczki).
  5. Oczekuj zwrotu płatności, który następuje przelewem na podane przez Ciebie konto (niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni). Zwykle czas oczekiwania na zwrot trwa od 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki.

Prosimy mieć na uwadze, że warunkiem koniecznym pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest otrzymanie przez nas produktów nieuszkodzonych oraz nieposiadających śladów użytkowania. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

Reklamacje

Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte 24-miesięczną rękojmią. Jeśli natomiast otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem to masz prawo go reklamować.

Jeśli jednak wada została stwierdzona w trakcie użytkowania to prosimy niezwłocznie po stwierdzeniu wady dostarczyć produkt na adres:

AM Studio, ul. Rynek 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski

dołączając formularz reklamacji. Każdą reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Aby skorzystać z bezpłatnej przesyłki użyj otrzymanej w paczce etykiety zwrotnej. W przypadku utraty ważności etykiety skontaktuj się z nami mailowo poprzez reklamacje@maicon.pl w celu zamówienia bezpłatnej usługi kuriera DHL.

Każdą reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

W przypadku wątpliwości dotyczących reklamacji produktu prosimy o kontakt pod adresem e-mail: reklamacje@maicon.pl