1. Jesteś tutaj: Strona główna
  2. Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zdjęcia oferowanych przez nas produktów były jak najwyższej jakości oraz oddawały rzeczywisty wygląd produktów, a opisy tworzymy jak najbardziej szczegółowo. Jeśli jednak z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań to masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki.

Adres do zwrotów: MAICON, ul. Rynek 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski

Procedura zwrotu krok po kroku

  1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy.
  2. Spakuj paczkę wraz z otrzymaną zawartością (produkty, dowód zakupu, formularz odstąpienia od umowy). Zwracany towar należy dostarczyć w otrzymanym do niego opakowaniu producenta (pudełko, folia itp.). Całość najlepiej zapakować do tego samego kartonu, w którym zostało dostarczone zamówienie lub innego o podobnych parametrach - w taki sposób, aby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.
  3. Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy pokrywa Kupujący.
  4. Oczekuj zwrotu płatności, który następuje przelewem na podane przez Ciebie konto (niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni). Zwykle czas oczekiwania na zwrot trwa od 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki.

Prosimy mieć na uwadze, że warunkiem koniecznym pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest otrzymanie przez nas produktów nowych, nieuszkodzonych oraz nieposiadających śladów użytkowania. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

Zorganizowanie zwrotu towaru leży w gestii klienta. Jednakże dla ułatwienia i zapewnienia Państwu wygody, chcielibyśmy polecić usługę wygodnezwroty.pl

Jak zwrócić produkty do sklepu MAICON

Wygodne Zwroty
1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Do zwrotu dołącz dowód zakupu (paragon) oraz WYPEŁNIONY formularz odstąpienia od umowy, który otrzymałaś w paczce.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe.

3

Wyślij paczkę w punkcie nadania

Skorzystaj z ponad 40 000 punktów nadania. Do wyboru masz Paczkomaty lub punkty takie jak: Żabka, Stokrotka, Auchan i inne.

4

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

Reklamacje

Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte 24-miesięczną odpowiedzialnością za niezgodność towaru z umową. Jeśli natomiast otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem to masz prawo go reklamować.

Jeśli jednak wada została stwierdzona w trakcie użytkowania to prosimy niezwłocznie po stwierdzeniu wady dostarczyć produkt na adres:

MAICON, ul. Rynek 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski

dołączając formularz reklamacji. Każdą reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Szczegółowe warunki zwrotu oraz reklamacji produktów znajdują się w Regulaminie sklepu. W przypadku wątpliwości dotyczących reklamacji prosimy o kontakt pod adresem e-mail: reklamacje@maicon.pl